سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سکوت دل دانشجو

غربت دوشنبه 87/3/20 ساعت 10:0 عصر

تقدیم به همه ی دانشجوایی که تو شهر خودشون نیستنو غریبن

(( لطفا روی ادامه ی مطلب کلیک کنید ))

 

ای مسافر ای غریبه چرا قلبمو شکستی

رفتیو تنهام گذاشتی دل به نا باوری بستی

ای بی تو تکو تنهام توی این غربت سنگی

میدونم بر نمی گردی شدی همرنگ دو رنگی

همه ی زندگی من اون نگاه عاشقت بود

چرا فک کردی به جز من یکی دیگه لایقت بود

رفتیو ازم گرفتی اون نگاه آشناتو

واسه من باقی گذاشتی التهاب لحظه هاتو

حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی

چه غریبم بی تو اینجا ای غریب بی وفایی

((محسن چاووشی))

 

نویسنده سجاد حیدرپور

سری هم به وبلاگ من بزنید   www.CDSajad.Blogfa.com



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط:


    خانه
    مدیریت
    پست الکترونیک
    شناسنامه
     RSS 
     Atom 



    :: کل بازدیدها ::
    39965


    :: بازدیدهای امروز ::
    4


    :: بازدیدهای دیروز ::
    9



    :: درباره من ::

    سکوت دل دانشجو

    :: لینک به وبلاگ ::

    سکوت دل دانشجو


    :: دوستان من (لینک) ::

    عاشق آسمونی
    همه چیز...
    تحلیل وبررسی مسائل سیاسی
    سکوت دل دانشجو
    مرکز کار آفرینی فریادرس


    :: لوگوی دوستان من ::














    :: خبرنامه ::

     

    :: موسیقی وبلاگ::